Reklamácie

Kvety sú živý tovar a preto k nim pristupujeme s čo najväčšou opatrnosťou a zodpovednosťou. Snažíme sa aby každá vaša objednávka bola vybavená s dôrazom na čerstvosť kvetov. Každopádne môže sa niečo pokaziť. 

Ako reklamovať objednávku zo živých kvetov?

Naša záruka na rezané kvety je 48 hodín od odovzdania kupujúcemu. V prípade, že kvety prišli poškodené, je potrebné prijatý tovar bezodkladne reklamovať, najneskôr však do 24 hodín od jeho doručenia.

Spolu so slovným opisom problému je pre objektívne posúdenie reklamácie potrebné zaslať aj fotografiu reklamovaného tovaru na e-mailovú adresu info@kvetinovo.sk 

Následne reklamáciu posúdime a o výsledku vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom. Zároveň sa s vami dohodneme o spôsobe vyriešenia reklamácie. Snažíme sa reagovať okamžite, najneskôr však do 30 dní od poskytnutia požadovaných fotografií.

Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch od 9:00 do 18:00 na tel. čísle 0919 162 639 alebo e-mailom na info@kvetinovo.sk 

Reklamačné podmienky ďalej nájdete podrobne upravené na našej stránke v časti „Obchodné podmienky“.